Ute i natten

Ja! Nu är de dax!
Imorrn ska ja banne mig prova mina nya längdskidor! 
Ska även försöka ta mig in till staden å gå med i barnvagnsmarschen! 
De är dax att ja hittar på nå annat än att va hemma och städa, tvätta och ta hand om barn. Håller ju på att bli värsta lodisen. Dessa mjukisbyxor! De är ju grymt sköna att ha när man bara är hemma/skjutsar å hämtar barn på fsk. 
Men nu är de dax att klä sig i nå annat!

Förövrigt så blev ja antagen till kursen matematik 2b på komvux, så om ca 2 veckor är de till att tokplugga matematik. Sen är det dax att börja söka utbildningar. Min plan är nog att söka kvalificerad redovisningsekonom, och vårdadministratör. Jag är inne på att plugga nå helt annat än ja sysslat med hittills i livet. Kommer ja inte in på nått av de utbildningarna, ja, då fortsätter ja på samma spår som hittills i livet! 
Ja, inte föda fler barn, om de va de ni tänkte 😂
Även om ja nu skulle kunna tänka mig att föda fler barn. Men de är en annan femma. 

Utan tänkte mer på att ja då får leta nån mer praktisk utbildning, eller va arbetslös ett tag å söka nytt jobb. Just nu känner ja mig positiv till allt de här. ☺️

Det enda som är tråkigt är att vi bör lägga massa pengar på huset i sommar. Så ja borde försöka dra in lite extra pengar. 
Får ju dock aktier av gamla jobbet som ev räcker till att byta ut 2 av fönsterna iaf. 
Förutom dom så ha vi ju tänkt byta källardörren, och köpa 2 st fönstermarkiser oxå. 

Men pengarna ska rulla! Antar ja... 

Nu blir de till att turbosova!

Over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

vildavildar.blogg.se

Här skrivs om allt tokigt å likt som händer i vårt liv :) Kommer även en massa bilder på diverse saker jag gör :)

RSS 2.0