Kvällen innan kalas

Jag fattar inte varför de blir typ likadant vaaarje kväll innan någon fyller år, och det ska va kalas.
Då kommer man på att de ska bakas, presenter ska slås in, de ska städas, plockas undan å grejjas på!
Varför lär jag mig inte att ha lite framförhållning?!

Den här gången är de ju lite extra rörigt å stressigt oxå, då vi flyttat om lite i garderober, och har rivit platsbyggda garderoberna i dotterns rum. Hon ska få skjutdörrar till sin garderobsvägg :)

Iaf, imorgon fyller hon 8år, vårt äldsta barn. Vart tar tiden vägen?
Jag får panik på riktigt.
Och snart fyller minstingen 1år!
Hujedamig! Börjar känna mig gammal nu ;)

Har kommit halvvägs med dotterns garderob. De långa skenorna va slut på Ikea. Och jag har för dåligt tålamod för att vänta på att de ska få in nya.
Så jag köpte dubbelt av de lite kortare istället ;)
Lite dyrare, men ja fick dom med mig hem på en gång ;)
För köpa hyllor till resten lite senare :)
Också ska de in nånting på golvet i garderoben, får se va ja hittar på där :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

vildavildar.blogg.se

Här skrivs om allt tokigt å likt som händer i vårt liv :) Kommer även en massa bilder på diverse saker jag gör :)

RSS 2.0